רבים מלקוחותינו רוצים לרכוש פרקט בהיר, לבן ובוהק, אבל חוששים. החשש מתחזוקה שוטפת יומיומית מסובכת, מכל כתם שייראה לעין מיד, משיעבוד מוחלט לפרקט הלבן והבהיר – כל החששות האלו ברורים לגמרי. עם זאת, תחזוקה של פרקט לבן יכולה להיות פשוטה אם רק נלמד איך לטפל בו נכון.

פרקט עמיד ואיכותי – זו ההתחלה הטובה ביותר

לפני שאנחנו מתחילים לנקות ולצחצח את הפרקט שלנו, חשוב להבין שהרבה מהשעבוד שלנו לתחזוקת הפרקט יכול להיחסך אם נבחר בתוצרת איכותית. פרקט לבן, כמו כל פרקט אחר, צריך להיות עשוי מעץ איכותי ולעמוד בסטנדרטים הכי גבוהים.

אנחנו ממליצים להשקיע מחשבה בבחירת הפרקט, לשוחח עם המומחים שלנו, לשמוע על היתרונות של סוגי הפרקטים השונים – מפרקט עץ גושני ועד פרקט למינציה ולהשקיע בפרקט שהוא באמת איכותי. ייצור הפרקט על ידי מפעלים בעלי ניסיון רב מבטיח שהציפוי יהיה עמיד, שהניקיון יהיה מינימלי ושהמראה האסתטי והמעוצב יישמר גם לאחר שנים.

ניקוי מינימלי ללא רטיבות

אחד הדברים הכי חשובים כדי לשמור על הפרקט הבהיר שלכם הוא להקפיד על תחזוקה נכונה. אנחנו מקפידים להדריך את הלקוחות שלנו לאחר כל התקנה איך לשמור על הפרקט עם ניקוי נכון.

הרעיון הוא לנגב במטלית עדינה ולחה את הכתמים ברגע שהכתם מופיע ולנגב היטב. אנחנו לא ממליצים לשטוף פרקט לבן עם הרבה מים או להשתמש בחומרים אגרסיביים. במידה ומדובר בפרקט למינציה אנחנו ממליצים להקפיד על שאיבת הפרקט ושימוש במטלית לחה, אך לא יותר מזה.

במידה ומדובר בפרקט בהיר מעץ מלא, אנחנו ממליצים להשתמש בתכשירים מיוחדים שניתן לרכוש אצלנו ומסייעים ללטש את הפרקט וליצור מראה אסתטי גם לאחר זמן ארוך.

הימנעו מגרירה של רהיטים

אחד הדברים החשובים ביותר בכל הקשור לפרקט בהיר מאד, וגם לכל סוג אחר של פרקט, הוא להימנע מגרירה של חפצים ורהיטים כבדים על הפרקט באופן אגרסיבי. גרירה זו יכולה ליצור סימנים, שריטות ולכלוך על הפרקט שיהיה קשה מאד להוריד לאחר מכן.

כשמדובר בפרקט למינציה יהיה ניתן להחליף את הפרקט, אך כשמדובר בפרקט עץ מלא, יש צורך בפירוק והרכבה מחודשים כדי להחליף ומדובר בהוצאה מהותית ובעבודה שיכולה לגזול זמן ואנרגיה מכם.

פרקט לבן – בחירה אלגנטית בכל בית, ללא חשש

כאשר אנחנו מרצפים את הבית, אנחנו רוצים להנות ממראה אסתטי באופן קבוע ומצד שני לא לפחד בכל רגע מהרס ולכלוך. בחירה בפרקט בהיר איכותי ועמיד לאורך זמן, העשוי מעצי אלון או עץ גושני אחר, היא זו שתאפשר לכם לישון בלילה ולדעת שלא תצטרכו להחליף את הריצוף בבית בקרוב.

הבחירה בפרקט לבן ובהיר לא צריכה לעורר בכם חששות. זהו ריצוף אלגנטי, יוקרתי ויפיפה שיישאר אסתטי בזכות כמה כללי זהירות ברורים ופשוטים.

 

שתפו ברשת: Facebooktwitterpinterest
צרו איתנו קשר