עוד רגע 2018 כבר כאן וחוץ מלהרגיש שגדלנו בעוד שנה, אנחנו מסתכלים קדימה ומחברים בין עולם הפרקטים לעולם העיצוב שסובב אותנו. טרנדים חדשים, צבעים בולטים והרבה עניין מתחברים ביחד כדי להפוך את הבית שלנו לקצת יותר מעודכן.

אז מהם הטרנדים החמים של 2018 בעולם העיצוב ואיך התקנת פרקטים מתחברת אליהם? כמו תמיד אנחנו כאן כדי לספר לכם על הטרנדים שהכי אהבנו ושכנראה נאמץ גם אצלנו.

שילוב בין בטון עץ ומתכת

טראצו ושיש:

כבר היו סימנים ב-2017 לכך שהטראצו, אותו סגנון איטלקי של חיפוי שיש מעוטר בצורות גיאומטריות שונות, ילווה אותנו גם השנה. הטראצו בא לידי ביטוי לא רק בחיפויי קירות או ריצוף, אלא גם בפריטים משלימים לבית.

התקנת פרקט לבן או שחור, בעל מראה מט, היא הפתרון למי שרוצה להכניס טראצו הביתה. הסגנון המקושקש מעט של הטראצו יתאים רק עם פרקט במראה חלק ונקי, בלי יותר מדי טקסטורה ודוגמאות.

אם בכל זאת תרצו ללכת על המראה האיטלקי עד הסוף, שלבו עם טראצו פרקט ענתיק בגוונים בהירים ועדינים ככל האפשר.

עץ, בטון ומתכת – ביחד:

השילוב בין עץ, שיכול לבוא לידי ביטוי באמצעות התקנת פרקטים במראה טבעי, בטון תעשייתי ומתכת הוא שילוב מודרני ועכשווי, שמתאים לבתים גדולים ומרווחים שבהם יש מקום להכיל את השידוך הזה.

אנחנו אוהבים את שילובי הטקסטורות, הגוונים והחומרים האלו אבל ממליצים תמיד לחשוב קדימה ולוודא שלא העמסתם יותר מדי על הבית ושתוכלו לחיות עם העיצוב לאורך זמן. קיר בטון הוא טעם נרכש, כך גם ריהוט שכולו ממתכת. פרקטים מעץ טבעי, עם זאת, יוכלו להשתלב עם כל סגנון אחר שתאמצו בדרך.

 

אולטרה סגול

הצבע הסגול:

אולטרה סגול, ככה קוראים לצבע השנה שילווה אותנו בכל 2018. סגול כהה ועמוק שכבר עשה סימנים ב-2017 והשנה נבחר לצבע הבולט. בכל שנה חברת הצבעים פאנטון, באקט שיווקי שמסחרר את עולם העיצוב, מכריזה על הצבע שילווה אותנו השנה. בשנה שעברה זה היה הירוק החי. הסגול שבא אחריו הוא צבע שצריך לאהוב ויש רבים שמעדיפים לשנוא אותו. הוא חזק, עוצמתי ולא מתאים לכל בית.

אם ביצעתם התקנת פרקט בגווני עץ בהיר או בגווני חום אדמדם, הסגול הוא שידוך מושלם עבורכם. תוכלו להכניס אותו לבית באמצעות פריטים משלימים, שטיח צמרירי שיונח על גבי הפרקט או ספת קטיפה סגולה ומרשימה.

גוונים מטאליים:

רוז גולד, נחושת, כסף וזהב ממשיכים ללוות אותנו גם בשנת 2018. אנחנו בעד פריטים משלימים שתוכלו לאחסן בבוידעם כשתרגישו שהטרנד הזה כבר לא בשבילכם. המטאלי הוא טעם נרכש ולכן חשוב להקפיד על מינונים קטנים ועל נגיעות בכל חדר, בלי להגזים.

אם בכל זאת בא לכם ליצור מראה של ארמון ורסאי עמוס בזהב וכסף, שמרו על פשטות בשאר האלמנטים שאתם מכניסים לחלל.

שתפו ברשת: Facebooktwitterpinterest
צרו איתנו קשר